riik on oma inimeste nägu

Nii nagu varakapitalismis ikka üritavad eraettevõtjad töötajatelt ja klientidelt seistet nahka võtta - see mind Eestis ei üllata. Aga noh, riik on täpselt samasugune - see, et midagi tasutud on ei tähenda sugugi seda, et uuesti ei küsita. Proovima ikka peab, järsku mõni loll läheb õnge ka. Aga teinekord valigu mõni rumalam ja tehku omavahel koostööd (ma teadsin paremini kui nemad, mis paberid neil on) . Loodame, et homme ikka õige inimene tööl on ja ta ka helistab, nagu lubatud. Seda viimast on muidugi palju loota, peab tõenäoliselt ise neid torkima.

Ps ma olen ise täpselt samasugune, küsin rohkem kui peaks klientidelt :P Aga arvestades, et ma tegin neid arveid nii pool päeva muu töö vahepealt ning kogu arvestuse klappima saamine oli äärmine kunsttükk pole imestada, et mingi kunagi lubatud soodustus tähelepanuta jäi. Aga ma homme hommikul kohe esimese asjana parandan end.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür