õppinud mitut keelt aga ei oska ühtegi...

Täna pidin olude sunnil vene keelt purssima - kindlasti nägi see väga koomiline välja. Muidugi osaliselt ka seetõttu, et inimest algul kellekski teiseks pidasin (mitte kliendiks vaid hotellitöötajaks.) Aga ikkagi ei valda ma mitte ühtegi võõrkeelt piisavalt, isegi mitte emakeelt nii nagu vaja oleks. Keegi teab head nõu, kuidas võõrkeeli selgeks saada? Ma ühte varianti tean - nimelt vastavas keelekeskkonnas elamist, aga kuna mul isegi eesti keelega probleeme on, siis vaevalt, et see minu puhul sobiks... Seega mis veel?

Comments

mnjah said…
Mina soovitaksin klaas viina enne igat telefonikõnet :-)
midaiganes said…
siis lõpetaks küll õhtuks surnuna, helistatakse ju palju ning ette ei tea, kes toru otsas on :) (no tegelikult viin mitte üldse ei maitse ka)

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür