Ctrl +Alt + Del

Kui saaks elus ka nii teha, et kui juhe kinni kiilub, siis Ctrl + Alt + Del ja kõik töötab jälle... Aga ei saa, tuleb lihtsalt kõike rahulikult pusida, ainult nii saab korda. Ja kui mitte päris nii, kui algul plaanis, siis veidi teistmoodi aga võib-olla pareminigi. Aga hetkel oleks vaja, et arvutis saaks ilma Ctrl+Alt+Del kasutamata, muidu hakka jälle otsast peale tõlkima.

* * *

Ja ma tõlgin jälle, see on lihtsalt nii fun (kui arvuti ka samal arvamusel oleks vaid). Hea on pead ragistada ja mõelda, mis see ikka võiks eesti keeles olla või mis oleks sobivam sünonüüm. Ja igasugu põnevaid asju saab ka teada, polegi kõikjale vaja kohe minna. Varsti hakkan juustust kohta teksti tõlkima, juhul muidugi kui arvuti ka seda meelt on.

* * *
Kolme nädala pärast sel ajal ma Eestis ei ole, tõenäoliselt siis kusagil Riccione tänavatel kondan...

* * *
Ja 26. oktoobril saab näha kas saatus on minu poolel või mitte e. kas ma murran Frankfurdi needuse või ei- pean ühelt lennult teisele tunniga jõudma. Seega kohe homme teen endale kõikvõimalikud kindlustused, prindin lennujaama plaanid välja - töötan välja strateegiad, kuidas võimalikult kiiresti liikuda jne. Kuiv trenn saab ka minekul tehtud... Kui lennuk ei hiline, siis peaks jõudma - 45 minutit läks siis, kui normaalselt minna. Aga kui lennuk hilineb -siis loodetavasti on see Lufthansa probleem (või siis kindlustuse). Mul tegelikult üksta kõik kuidas Eestisse tagasi saan :). Ja jah mulle meeldib riskida, aga üht teist olen juba õppinud ka... (suure häda korral tuleb kuidagist end Berliini loivata ja siis saab kunagi ikka koju)

* * *
PS no arvuti ikka ei taha minuga koostööd teha, napilt läks, et kogu see postitus ei oleks nelja tuule poole läinud...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür