trennist

Trenniupdate - suvi on tasapisi möödas ning trennilainel läheb täitsa edukalt. Et rohkem jooksma jõuda ning jälle veidi pikemaid maid läbida, alustasin just ka 21 km jooksuprogrammiga. Algus on olnud küll üle kivide ja kändude st mitte alati programmijärgne - esimesel nn testipäeval jooksin lisaks 9-minutisele testile 12 km, eelneva paari kuu jooksul vist korra nädalas olin 30 minutit jooksnud. Siis järgmine kord ei osanud õigesti programmi trenni alustada* ja jooksin siis lihtsalt kavas ettenähtud aja, aga see muidugi programmi trennina ei läinud kirja ning siis pühapäeval pärast 20 km matka jooksma ei jõudnud, tegin esmaspäeval järgi (jällegi nn progammi-välise trennina). Aga muidu, vähemalt motiveerib tihemini ja varsti ehk ka pikemat maad jooksma. 
*Programmi-järgset jooksu kellal ei osanud käivitada, sest alles õpin oma uut kella tundma. Minu armas, 5 aastat vastu pidanud Polari kella gps hakkas imelikke asju tegema, st ei kuvanud teekonda just kõige täpsemalt, täpiks i peale oli see, kui tahtsin proovida kui kiiresti 10 km jooksen ja siis gps lihtsalt üle minuti ei lugenud ühtegi meetrit. Ei saanud 10km alla tunni ajaga jookstud ning väike kahtlus närib hinge, aga mis siis kui gps oleks distantsi korrektsekt mõõtnud. Uue kellaga, ehk Garminiga alles harjun (pikemalt mõni teine kord sellest).

Kas ma olen rohkem kõhulihaste harjutusi teinud? Ei... täpselt nii vähe, kui rühmatrennides tegema peab. 

Venitanud? Mitte eriti, kuigi eile käisin nt üle pika aja Bodyarti tunnis ning osutus mõnusaks dünaamiliseks venituste tunniks (ma olen kunagi käinud, siis ka meeldis, aga vahepeal läks varasem treener ära ja siis jäi kuidagi soiku, ilma konkreetse põhjuseta). Muidu see lugu, et ühtegi päris venituse trenni ei ole sobival ajal ning kuna ma ei paindu ega veni kuidagi, siis iseseisvalt harjutusi teha nõuab sundimist. Umbes kord paari kuu tagant õnnestub umbes pool nädalat ilusti venitusharjutusi teha ja siis jääb soiku. Aga üritan nüüd edaspidi vähemalt bodyartis ja bodybalances käia.

Comments

Popular posts from this blog

Toidust

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Reisiriietus vol 2.