kaalujälgimine

Kuna mõned kilokesed oleks vaja maha saada /ja on võimalus end pärast trenni kaaluda/ siis praeguse tempo juures õnnestub mul saavutada eesmärk, mis ma veebruari keskpaigaks endale seadsin, nii umbes 7 kuuga e  augustiks :D Ei noh, kui veebruariks ei tule eesmärki siis tulgu kasvõi augustiks, seal enam suurt vahet siis ei ole.
Jah ma tean kuidas kaalu kiiremini langetada aga... tahaks nagu normaalselt & enam-vähem tervislikult, mitte ekstreemseid vahendeid kasutada. Aga natuke vähem süüa on oi kui keeruline, kui on pühad kus süüakse ikka rohkesti ja töö juures on ka kommivirnad ning tordisöömist tuleb tihedamini ette kui tavaliselt. Veel üritan katsetada kuidas kaalule mõjub päevas tihedamini söömine- väga stabiliseerivalt mõjub peaks ütlema :D
Eks ma jätkan samas tempos ja august ei ole enam mägede taga. Ja ehk suudan mingid püksid, mis vahepeal jalga mahuks kusagilt allahindluselt leida (see on ülimalt kahtlane)

Comments

Iris said…
võid näiteks ka kurgumandlite eemaldamist proovida (juhul kui sul need veel alles on), mina sain 5 kilo alla 2 nädalaga.. tagasi tuli see kõik poole aastaga :S
midaiganes said…
no jah, aga siis peaks endale tõve külge hankima, et nii kiiresti opile pääseda, muidu oota mitu aastat järjekorras :D
mul kunagi õnnestus 5 kilo kuuga maha saada nii, et tööd oli nii palju, et polnud aega süüa. Noh, seda aega tagasi ka ei taha.
mnjah said…
Väga aktuaalne teema hetkel :-) Maadlen ka ise selle probleemiga, detsembris sai reisiga kolm kilo juurde ja nüüd ei taha teised kuidagi maha minna ning sportimise tarbeks puudub aeg. Muidu tahaks kah ikka tervislikult, mitte tablettide abiga..

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür