fotojaht - näitus

See piltide väljavalimine on raske töö, eriti kui jätta see viimasele minutile ja teha seda matkamise tulemusel paistes silmaga.
teemas "kolm". Selle pildi peal ei olnud mul kahtlus, see peab üks neist olema



http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=12550817&size=o

aga teistega nii lihtne ei olnud- tegelikult ei ole ma veel praegugi valikus kindel. Enamus fotojahi jaoks postitud pilte mulle meeldivad, seega mida jätta, mida võtta... Osad ei sobi kohe kindlasti näituse jaoks oma kehva fotokvaliteedi, liigse cropimise või lihtsalt ei mõju suurena ekraanilgi. Kui ma oskaks fototöötlust, siis oleks mõne neist ehk näitusekõlbulikuks suutnud muundada, aga vaat ei oska. Aga kui tuleb valik teha, siis tuleb valik teha.
Teema "vana" Üks vana uks, mille taga siiski elu oli. Chenini, Tuneesia


http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=12711331&size=o


teema "tee" Desert highway e hommik Wadi Rumi kõrbes. http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=12551279&size=o



Kõrge - Milano Duomo. Lisatud juurde. Valik oli tegelikult väga väike, sest enamus pilte kahjuks ei kvalifitseeru väikest mõõtmete tõttu (kvaliteet vs kvantiteet elik kui mul veel piisavalt mälukaarte ei olnud ja pildid said väiksemate st u 2600* 2000 pikslit)

Comments

Koi-raamatukoi said…
Ma võiks sulle nõu anda mis puudutab töötlust, kuid sul on keelatud wordpressi kasutaja :P
Teisele pildile keeraks juurde mõnuga kontrasti ja teeks talle natuke utsat utsat..
Aga kui isegi veidi keelt oskad, sisi www.picnik.com on abiks ja saad veidi paremaks mudida.
Aga meiliaadress toimib, seega võta ühendust, kui abi vajad.
midaiganes said…
panin kontrasti juurde, tegelikult ma eile kontkreetse pildi puhul kahtlesin, kas panna juurde või mitte.
Aga tegelikult ma pidasin silmas ned päris "rikutud" pilte, kus taevas ülevalgustatud jms, neid ei oska nii töödelda, et loomulik jääks. Võib-olla on asi rohkem minu enda mõtlemises st originaalpilt tundub tihti lähedasem kui tulem.
Kaamos said…
Eks selle fotonäituse peamine mõte ongi vist selliste "hingega piltide" eksponeerimine, mitte tehniline perfektsus.
Ehkki su pildid on ka selles mõttes tugevad, sisu headust ei pea ehk eraldi ära mainimagi!

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür