Fotojaht- puhkus

Selgituseks - a) mul ei ole puhkus praegu, sellepärast on igasugu puhkuse-piltide väljaotsimine paras enesepiinamine, õnneks küll on laupäev eks. b) mul on puhkuseni veel 3 nädalat ja ma ei jõua seda ära oodata.
tegelikult ma ei ole selline basseini/mere ääres puhkaja. Ei mulle väga meeldib vesi, eriti meri, aga tundide viisi päikese käes lamada suudan ainult siis, kui käepärast on mp3 mängija ja raamat, tegelikult siis tuleb see päris hästi välja. Korfu, Dalfila Bay hotell. Ei tule terroristid, lennukitäis puhkajaid tuleb. Korfu
üks meenutus ka eelmise aasta ühest puhkusest. See on mul ka tööjuures desktopi pildiks, et silma puhata. Isola Bella, Sitsiilia
Eelmine nädalavahetus oli Tartus hansapäevad ja sai lodiga sõitmas käidud - tegelt seal peal mõnuledes oli puhkuse tunne küll.

Comments

Helve said…
vesi kuulub raudkindlalt alati ka minu puhkuse juurde. väga ilusad pildid on Sul.
Ti:a said…
Sitsiilia pilt on nagu unistus. On mida oodata ja tahta.

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür