Murphy seadus

Kui midagi saab untsu minna, siis ka ta läheb.
No alates reedest on nii ka läinud. Algul pisiasjad aga tagatipuks ütles eile õhtul pesumasin üles. Ei miks mul oli neid pükse vaja üldse pesema hakata, on tagant järgi tarkus. Ega see muidugi poleks midagi päästnud, lihtsalt edasi lükanud teadmist. Aga ka see oleks olnud hea, sest ei peaks sellega homme tegelema ja parandajat otsima hakata, niikuinii tihe nädal tulemas ja see ka veel lisaks. Ma tahaks näha, kuidas ma kõike tehtud jõuan...
Naerata... homme on hullem.
Muidugi oleks võinud veel hullemini minna, seda kui hull lugu masinaga on saan ehk millalgi teada, aga natuke see kohutab mind. Ma ei taha mõeldagi uue pesumasina ostu peale, nagu mul praegu vähe veel kulutusi oleks.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür