1. Mida sa tegid 10 aasta eest?
ee, kirusin Eesti kehva suve - pidevalt 15-20 kraadi sooja, vahelduv pilvitus ning vihmasabinad. Tuleb tuttav ette? No nagu see aasta on... (aga nüüd mul ükskõik, kehv suvi ongi tore - suvekingi ei ole ja puhkust niikuinii ei saa) ja teiseks ootasin Itaalia reisi. Oli teine kord kui Itaaliasse sain :-)

2. Viis asja ”vaja teha” nimekirjast?
1) vaja osta kõrge kontsaga suvekingad, kuigi ei tea kust küll - Eestis valitseb täielik ikaldus, müügil on kas sellised millega saab käia 5 minutit või siis madalad... Kuigi ega neid suvekingi vist vaja Eestis ei lähegi...
2) külmkappi oleks ka vaja ostma minna, ära tüütab juba elu ilma külmkapita.
3) pesu triikida (ei kuulu mu lemmiktegevuste hulka)
4) mitte unustada, et varsti algab Top Gear
5) sada muud asjatoimetust, mida oleks ka vaja teha, aga aega ei jätku...

3. Lemmiksnäkid?
hetkel Pringelsi kartulikrõpsud flame grilled steak, need lillas pakis... kahjuks neid müüakse ainult suures pakis, ei mõju just kehakaalule hästi... Aga muidu mulle meeldivad igasugu snäkid, peaasi, et miskit näksida saaks...

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
Kui palju miljoneid? Üks miljon väike raha, uskuge mind. Eks ma siis mõtlen, kui miljonär olen mida sellega teha... Kõigepealt ostaks aega st võtaks mõneks ajaks aja maha ja rändaks maailmas ringi...

5. Kohad, kus oled elanud?
Lääne-Virumaal, Ida-Virumaal, 2 kuud Itaalias Sienas ja nüüd juba 11 aastat (vahelduva eduga) Tartus.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür