Hääd vana-aasta lõppu

Mis sest, et täna 30nes ja uue aastani on rohkem kui ööpäev, nautisin just tulevärki. Ok, nautisin on selle kohta palju öeldud, aknast paistis vaid veidi rohkem kui kuma (ja rõdule ei viitsinud minna). Terve päev on juba harjutused käinud, vähemalt paugutamist on kuulda olnud. Ei, mulle tegelikult ilutulestikud meeldivad - kui nad toimuvad nii kaugel, et kena vaadata aga pauke ei kuule. Ja ma poes turgatas pähe mõte, et ma ei saaks kunagi üksi vahuveini juua, juhul muidugi kui ma kusagilt lahket pudeliavajat-isikut ei leia. Lendavad pudelikorgid ei kuulu mu lemmikute hulka ja igaks juhuks varjun teise ruumi või vähemalt kuhugi nurga taha. Igal ühel oma foobiad...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür