Reklaamist

Reklaame ei tasu ei tõsiselt võtta ega tõsiselt kuulata ka...
shokolaadi reklaamitakse sedasi:
"...mis on köitnud meid juba sajandeid ...kakssada aastat kogemusi... alates aastast 1806"
Mine sa võta kinni, kuidas see küll olla võiks, et 200 aastat kogemusi on köitnud juba sajandeid või kuidas aastal 1807 see 200 aastat kogemusi tekkinud oli.
Igasugustest tõlkereklaamidest parem ei räägigi, mõnikord saab küll kõht kõveras naerdud. Nalja nabani... ühes (vist küpsise reklaamis) oli väide, et nalja jätkub kauemaks või midagi säärast...
Ja mingi internetilehekülg, mida reklaamiti alles eile, ei olnud juba eile õhtul ligipääsetav. Loodetavasti on tegu hea reklaami tulemiga (so serveri ülekoormus), mitte sellega, et sellist lehekülge ei olegi enam kasutuses... No igatähes reklaam oli enam kui ahvatlev, pakuti tasuta reise ja puha :)
Tasuta reisiga veel üks reklaamitrikk- panna oma tootekampaania, mille peaauhinnaks reis tavalisse ajalehe reisirubriiki kuulutusena. Kui mitmed lugesid "Brasiilia" ja "tasuta" ja alles siis taipasid, millega tegu...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür